برند شخصی از دیدگاه بهنود الله وردی نیک

متن از وب سایت رسمی محمدرضا شعبانعلی کپی شده است .

در حوزه مشاوره مدیریت، یکی از موضوعات پرطرفدار که تا حدی نیز با حوزه ارتباطات و مذاکره مرتبط است، برندینگ است. همه‌ی کسب و کارها دوست دارند یک برند قوی داشته باشند و این روزها، در کنار برند محصولات و خدمات، «برند شخصی» نیز

، یکی از حوزه‌هایی است که مدیران به آن توجه می‌کنند.
بهنود الله وردی نیک، که مدلی را در برندینگ به نام «بانیک» ارائه کرده است، از جمله کسانی است که بیش از یک دهه در این حوزه فعالیت مستمر کرده و نام و افکار و نظریه‌ها و مدل او، پشت بسیاری از برندهای معروفی که امروز در کشور با آنها زندگی می‌کنیم، وجود دارد.

فرصتی دست داد تا پس از یک صبحانه‌ی مشترک در کنار دوستان خوبمان، گفتگویی در حوزه‌ی پرسنال برندینگ یا برند شخصی داشته باشیم. امیدوارم فرصت شود در این حوزه، بیشتر از دانش دوست خوبم بهنود استفاده کنیم.
پیشاپیش از اینکه کلمات انگلیسی زیادی در این گفتگو وجود دارد عذرخواهی می‌کنم. اگر چه بر این باورم که کسی که زبان انگلیسی نداند، دغدغه‌اش نباید برند شخصی باشد و بهتر است وقتش را برای بهبود مهارت زبان بگذراند.

لینک مربوط به گفتگو با بهنود الله وردی نیک در خصوص برند شخصی و مدل بانیک

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *